خبرنگاران حمایت از صادرکنندگان مشتقات نفتی مهم&zwnjترین تکلیف مدیران است

به گزارش مینی ست، بندرعباس- خبرنگاران- استاندار هرمزگان گفت: حمایت از صادرکنندگان و تولیدکنندگان مشتقات نفتی به عنوان مدافعان مالی کشور در شرایط تحریم ها و به عنوان یکی از مهم ترین تکالیف مدیران، باید در دستورکار قرار گیرد.

خبرنگاران حمایت از صادرکنندگان مشتقات نفتی مهم&zwnjترین تکلیف مدیران است

فریدون همتی شامگاه پنجشنبه در نشست تسهیل فرایند صادرات مشتقات نفتی، ضمن تسهیل فرایند صادرات مشتقات نفتی، بر استفاده از نظرها و پیشنهادهای صادرکنندگان در تدوین قوانین مربوط به صادرات این محصولات تاکیدکرد.

وی همچنین با اشاره به لزوم انجام وظایف مقرر هر یک از سازمان ها در زمان قانونی به منظور فراهم آوری زمینه مطلوب صادرات مشتقات نفتی، بیان داشت: اگر نیازهای صادرکنندگان و موانعی که بر سر راه آن ها وجود دارد در قوانین دیده نگردد، اطاله رسیدگی به پفراینده ها و تشریفات زائد اداری، به عنوان یک آسیب و مانع بر سر راه این فعالان مالی قرار خواهدگرفت.

استاندار هرمزگان همچنین به منظور حمایت از صادر کنندگان مشتقات نفتی دستور داد موانع موجود با رصد قوانین و آیین نامه های ابلاغی با استفاده از مدیران متولی استان احصا و پس از تصویب پیشنهادها در کارگروه تسهیل و برطرف موانع، این پیشنهادات به کارگروه ملی ارسال گردد.

همتی ادامه داد: اگر در برقراری عدالت و رسیدگی به امور مربوط به فراوری و صادرات کاهلی صورت بگیرد، منجر به پایمال شدن حقوق بخشی از این افراد می گردد که با سیاست کلی کشور و منویات رهبرمعظم انقلاب مبنی بر حمایت از بخش فراوری و صادرات همخوانی ندارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1325

به "خبرنگاران حمایت از صادرکنندگان مشتقات نفتی مهم&zwnjترین تکلیف مدیران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حمایت از صادرکنندگان مشتقات نفتی مهم&zwnjترین تکلیف مدیران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید