خیاطیان: وزارتخانه ها را بیش از پیش کمک خواهیم داد

به گزارش مینی ست، خبرگزاری خبرنگاران-رئیس مرکز آنالیز های استراتژیک ریاست جمهوری در راستای تبیین وظایف و افزایش تعامل این مرکز با دستگاه ها و نهاد های اجرایی، با وزیر امور مالی و دارایی ملاقات و مصاحبه کرد.

خیاطیان: وزارتخانه ها را بیش از پیش کمک خواهیم داد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمد صادق خیاطیان، ضمن بیان کارکردها و انتظارات رئیس جمهوری از این مرکز در دوره تازه، بر ضرورت افزایش همکاری ها با وزارت اقتصاد و مجموعه های پژوهشی و سیاستی این وزارتخانه تأکید کرد.

بعلاوه در این نشست، استفاده از ظرفیت مرکز آنالیز های استراتژیک ریاست جمهوری در برگزاری آزمایشگاه های سیاستی در حوزه اقتصاد و اتصال شبکه نخبگان و استفاده از این امکان جهت حل مسائل مالی کشور و ارائه راه چاره به مجموعه دولت و وزارت اقتصاد به وسیله مرکز آنالیز ها به عنوان اتاق فکر دولت، مورد تأکید طرفین نهاده شد.

خاندوزی، وزیر اقتصاد نیز در این ملاقات، ضمن استقبال از افزایش همکاری این وزارتخانه با مرکز آنالیز ها، بر ضرورت رصد روندهای کلان اقتصاد کشور در مرکز و همکاری نزدیک تر میان این دو نهاد و ارائه تحلیل های همه جانبه مبتنی بر تحولات داخلی و بین المللی به مسئولان وزرات اقتصاد در مرکز آنالیز ها، تأکید کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 فروردین 1401 بروزرسانی: 26 فروردین 1401 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1969

به "خیاطیان: وزارتخانه ها را بیش از پیش کمک خواهیم داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیاطیان: وزارتخانه ها را بیش از پیش کمک خواهیم داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید