دانشجویان دانشگاه افسری رزم واقعی را در اردوگاه ها آموزش می بینند

به گزارش مینی ست، فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: آموزش در سال تازه به روز شده است و دانشجویان با استفاده از روش های مبتکرانه، شرایط رزم واقعی را در این دوره ها آموزش می بینند.

دانشجویان دانشگاه افسری رزم واقعی را در اردوگاه ها آموزش می بینند

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ عطر مردانه بیشتر بدانید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از اردوگاه دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری در منطقه جنگل کلاردشت بازدید و امور آموزشی، تربیتی و فرهنگی دانشجویان را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر نصیرزاده در جمع استادان و فرماندهان این اردوگاه با تقدیر از مسئولین و برگزارکنندگان اردوگاه های سه گانه ارتش، با بیان اینکه فعالیت های آموزشی اردوگاه ها از جنبه های مختلف قابل بررسی است، شرح داد: این مراکز آموزشی، محلی برای دانشجویان دانشگاه های افسری است که آموزش های تئوریک خود را به صورت عملی مورد آزمایش و تمرین قرار دهند.

وی افزود: استادان دانشگاه در این اردوگاه ها با وجود شرایط سخت، دانشجویان را به صورت عملی، تمرین و آموزش می دهند که همین امر موجب افزایش توان رزمی و ورزیدگی آن ها شده است.

امیر نصیرزاده با بیان اینکه اردوگاه های کویر، کوهستان و جنگل هر کدام آموزش مخصوص خود را دارد، شرح داد: دانشجویان دانشگاه های افسری انواع آموزش های ویژه در این اردوگاه ها را فرا می گیرند تا اگر در رزم شرایط سختی پیش آمد، بتوانند با آن مقابله کنند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش بیان نمود: برگزاری این اردوگاه ها علاوه بر آموزش و آمادگی، موجب شادابی، شور و نشاط دانشجویان می شود.

وی با اشاره به شعار دانشگاه شهید ستاری با نام هر سال بهتر از سال قبل، گفت: آموزش در اردوگاه ها در سال نو نسبت به سال های قبل بهتر و به روز شده است و دانشجویان با استفاده از روش های مبتکرانه، شرایط رزم واقعی را در این دوره ها آموزش می بینند.

امیر نصیرزاده در سرانجام با تقدیر از حضور پیشکسوتان در اردوگاه های دانشگاه های افسری، شرح داد: بهره مندی از تجربیات پیشکسوتان، سیاست دانشگاه شهید ستاری و مراکز آموزشی نیرو های هوایی ارتش است و حضور پیشکسوتان و انتقال تجربیات به دانش آموزان و دانشجویان قابل تقدیر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1677

به "دانشجویان دانشگاه افسری رزم واقعی را در اردوگاه ها آموزش می بینند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان دانشگاه افسری رزم واقعی را در اردوگاه ها آموزش می بینند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید