مکرون، استیو بنن و روس ها را متهم کرد

به گزارش مینی ست، ایسنا نوشت: رئیس جمهوری فرانسه استراتژیست سابق رئیس جمهوری آمریکا و اولیگارش های روس را به توطئه چینی با ملی گراهای اروپایی به منظور از میان برداشتن اتحادیه اروپا متهم کرد.

مکرون، استیو بنن و روس ها را متهم کرد

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، امانوئل مکرون، رئیس جمهوری میانه روی فرانسه در مصاحبه با روزنامه های منطقه ای فرانسه که امروز (سه شنبه) منتشر شد، گفت که اروپایی ها نباید درباره مداخلات خارجی پیش از انتخابات مجلس اروپا بی تفاوت باشند.

وی ادامه داد: روس ها و سایرین در حال تطمیع احزاب سیاسی افراطی در اروپا هستند؛ وی به جزئیات اشاره ای نکرده است.

مصاحبهی مکرون آخرین کوشش وی برای جلب حمایت های مردمی از حزبش پیش از انتخابات مجلس اروپایی به شمار می رود؛ انتخاباتی که گمان می رود ملی گراها بتوانند در بحبوحه نگرانی های مربوط به مهاجرت در آن پیروزی کسب نمایند.

رئیس جمهوری فرانسه همچنین به استیو بنن، استراتژیست سابق دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا نیز اشاره و از وی به شدت انتقاد کرد.

استیو بنن در روزهای گذشته در فرانسه بود و مبارزات انتخاباتی مارین لوپن، رهبر راست افراطی را در این کشور مورد ستایش قرار داد.

لوپن خود را از بنن دور نگهداشته و این در حالی است که کوشش می نماید تا وضعیت حزبش را برای جلب حمایت ها در انتخابات مجلس اروپایی گسترش دهد.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 3 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 206

به "مکرون، استیو بنن و روس ها را متهم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکرون، استیو بنن و روس ها را متهم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید