ونزوئلا: تحریم نفتی روسیه کوشش آمریکا برای تسلط بر بازار جهانی نفت است

به گزارش مینی ست، شرکت نفت و گاز دولتی ونزوئلا خاطرنشان کرد که تحریم آمریکا علیه شرکت روسنفت روسیه کوشش در راستای کنترل بازار جهانی نفت است.

ونزوئلا: تحریم نفتی روسیه کوشش آمریکا برای تسلط بر بازار جهانی نفت است

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از اسپوتنیک، شرکت نفت و گاز دولتی ونزوئلا تحریم های آمریکا علیه شرکت نفتی روس نفت روسیه را محکوم نموده و اعلام نمود این اقدام کاخ سفید تلاشی برای مسلط شدن بر بازار جهانی نفت است.

در بیانیه این شرکت ونزوئلایی آمده است: سیاست تحریمی یکجانبه آمریکا علیه شرکت هایی به کار گرفته می گردد که در بازار جهانی نفت رقابت پذیر هستند که از جمله آن ها روسنفت روسیه است.

این بیانیه می افزاید: تحریم ها علیه چنین شرکت هایی با هدف حذف یا کنترل بازیگر های اصلی در بازار، اثرگذاری بر قیمت و در نتیجه کنترل بازار جهانی نفت اعمال می گردد.

بنا به اعلام شرکت نفت و گاز دولتی ونزوئلا شرکت روسنفت روسیه به صورت کاملا قانونی در ونزوئلا سرمایه گذاری نموده و با این کشور تعامل تجاری داشته است.

شرکت روس نفت اعلام نموده که تحریم های آمریکا علیه زیرمجموعه های آن غیرقانونی و بدون مبنا بوده و گفته پس از مطالعه اسناد ارائه شده از سوی وزارت خزانه داری آمریکا علیه آن اقدام قانونی انجام خواهد داد.

روز گذشته آمریکا علیه یک از زیرمجموعه های شرکت روس نفت روسیه در سوئیس تحریم اعمال کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 756

به "ونزوئلا: تحریم نفتی روسیه کوشش آمریکا برای تسلط بر بازار جهانی نفت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ونزوئلا: تحریم نفتی روسیه کوشش آمریکا برای تسلط بر بازار جهانی نفت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید