ویدئو، وزیر ارتباطات از آغاز واگذاری نیم میلیون پورت پرسرعت فیبرنوری از 10 روز آینده خبر داد، پروژه 10 ساله را در 4 سال انجام می دهیم

به گزارش مینی ست، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در یک پروژه ملی تا انتها دولت سیزدهم 20 میلیون پورت پرسرعت فیبر نوری ایجاد خواهیم کرد. این پروژه تا 10 روز آینده با واگذاری نیم میلیون پورت آغاز می شود.

ویدئو، وزیر ارتباطات از آغاز واگذاری نیم میلیون پورت پرسرعت فیبرنوری از 10 روز آینده خبر داد، پروژه 10 ساله را در 4 سال انجام می دهیم

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از آغاز واگذاری نیم میلیون پورت پرسرعت فیبر نوری از پروژه راه اندازی 20 میلیونی پورت فیبر نوری تا 10 روز آینده در کشور خبر داد.

وی برنامه در گفت وگوی ویژه خبری گفت: شبکه ملی اطلاعات، شبکه پر سرعت و با کیفیتی برای هموطنان است که ارتباط با شبکه جهانی را هم بهبود می دهد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: شبکه ملی اطلاعات به بیان ساده دو بال اصلی دارد. بال اول شبکه پر سرعت و با کیفیت در سراسر کشور است. بال دوم خدمات است و باید روی این شبکه پرسرعت انواع خدمات را برای مردم عزیزمان فرهم کنیم.

وی ادامه داد: در یک پروژه ملی تا سرانجام دولت سیزدهم 20 میلیون پورت پرسرعت فیبر نوری در سراسر کشور ایجاد خواهیم کرد. حدود نیم میلیون پورت در سراسر کشور آماده بهره برداری است و این پروژه تا 10 روز آینده با واگذاری نیم میلیون پورت آغاز می شود.

وی گفت: ان شالله با سرعت زیاد و با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی این پروژه 10 ساله را طی 3 تا 4 سال انجام می دهیم.

به گزارش فارس، کاربران فارس من هم با ثبت سوژه در این سامانه اعلام کرده اند که راه اندازی شبکه ملی اطلاعات اصلی ترین مطالبه مردم است.

در این باره این ویدئو را ببینید:

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 1946

به "ویدئو، وزیر ارتباطات از آغاز واگذاری نیم میلیون پورت پرسرعت فیبرنوری از 10 روز آینده خبر داد، پروژه 10 ساله را در 4 سال انجام می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویدئو، وزیر ارتباطات از آغاز واگذاری نیم میلیون پورت پرسرعت فیبرنوری از 10 روز آینده خبر داد، پروژه 10 ساله را در 4 سال انجام می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید