500 واحد مسکن مهر گلبهار در حال واگذاری است

به گزارش مینی ست، خبرنگاران:گفت:مدیر عامل تعاونی مسکن خانه صنعت و معدن خراسان رضوی گفت: در حال حاضر 500 واحد مسکونی در شهر جدید گلبهار در حال واگذاری به اعضا است.

500 واحد مسکن مهر گلبهار در حال واگذاری است

جهت دریافت خدمات ساخت ویلای کوچک در باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران از مشهد مقدس، غلامحسین نوعی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس طراحی انجام شده 30 هزار واحد در قالب پروژه مسکن مهر در شهر جدید گلبهار و بینالود در حال احداث بود که با کاهش پشتیبانی اعضا حدود 5 هزار واحد تقلیل یافت.

وی اضافه نمود: هم اکنون اتحادیه مسکن مهر مشهد، اتحادیه مسکن فرهنگیان، اتحادیه مسکن کارگران، اتحادیه مسکن کارمندان و تعاونی مرکزی خانه صنعت و معدن در حال احداث واحدهای پروژ مسکن مهر در خراسان رضوی هستند.

مدیر عامل تعاونی مسکن مرکزی خانه صنعت و معدن خراسان رضوی گفت: در حال حاضر 500 واحد مسکونی در شهر جدید گلبهار در حال واگذاری به اعضا است.

وی با اشاره به برگزاری دهمین نمایشگاه مسکن و انبوه سازان در مشهد اضافه نمود: حضور در نمایشگاه فرصت مغتنمی است تا اطلاع رسانی ویژه ای به مخاطبان و اعضا صورت گیرد.

نوعی تاکید نمود: نمایشگاه فرصتی را فراهم می نماید تا تعاونی ها اطلاعاتی را که نمی توانند به صورت مجزا به اعضای خود منتقل نمایند به صورت دسته جمعی و به وسیله مراجع قانونی همه آنها را در جریان امور قرار دهند.

مدیر عامل تعاونی مسکن مرکزی خانه صنعت و معدن خراسان رضوی توضیح داد: در بخش تعاون باید تسهیلات مرتبط به واحدهای مسکونی بدون وقفه پیش رود و همچنین به صورت کاملا شفاف در همه زمینه ها اطلاع رسانی گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: miniset.ir شناسه مطلب: 861

به "500 واحد مسکن مهر گلبهار در حال واگذاری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "500 واحد مسکن مهر گلبهار در حال واگذاری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید